Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nesveti teror

Komentari (11) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 11 jun 2009 13:58
naslov
Ja nikad do sad nisam cuo da u srpskom jeziku postoji izraz "nesveti". Ako englezi imaju UNHOLY, mi ne moramo, mozemo reci bezbozni, gresni, sramni i sl.
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 11 jun 2009 14:25
El Jefe
Ovaj tekst,posvecen doticnoj knjizi ce biti verovatno jedini u Srbiji.Svi ostali ce je elegantno precutati.Bilo bi lepo posle izvenog vremena analizirati reakcije koje je ona izazvala.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 11 jun 2009 14:33
hiperborejac
Život , izgleda , funkcioniše tako da naknadna istina i tzv. naknadna pamet proizvode , praktično , identičan efekat u miljeu u kome se dešavaju kao i ona prethodna , isfabrikovana , "istina".
Naknadna istine ne dotiče "fabrikante laži"- prošao voz- postigli su svoje ciljeve i sada mogu da kažu
"Pa .. lagali smo ... malo"
Naknadna istina žrtvama( ako joj se obraduju) dodaje još jednu anesteziju tipa " eto rekli smo vam da nismo krivi".. i dalje otupljujući instinkte za odbranu(kvazi-zadovoljenje)bez okakve pomisli o povratku na prethodno stanje
Samo delovanje u realnom vremenu, borba u realnom vremenu donosi garanciju da , makar se i izgubi , dobijate "kupon za budućnost" koji možete koristit ako vam se ukaže prilika.
Od mnogih naši borbi u realnom vremenu smo odustali , misleći da se kapitulacije ne broje.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 11 jun 2009 20:29
gorštak
Slažem se sa Hiperborejcem. ''Naknadna istina'' iz ustiju onih koji tu istinu već dvadeset godina skrnave i izopačavaju, unesrećivši nas na sve moguće načine, zaista je samo dodatna anestezija. Makar pojedinci poput Šindlera i imali dobre namere (što je takođe diskutabilno) ''fabrikantima laži'' sa Zapada nikada, baš nikada ne smemo oprostiti genocid koji medijskim laganjem, bombama, političkim ucenama i subverzivnom razgradnjom nacionalnog identiteta već dvadeset godina vrše nad nama (dovršavajući ga ovih meseci serijom smrtonosnih ''zakona'' koji će im ubuduće služiti kao pravna podloga za potpuno dokusurivanje Srba kao naroda i Srbije kao države). Taj genocid moramo im neprestano nabijati na nos (kao Jevreji Aušvic) što će nam jednoga dana, sa slabljenjem njihove okupacije, dati za pravo da s punim moralnim, zakonskim, istorijskim i božijim pravom zahtevamo povratak svih naših okupiranih teritorija pod okrilje jedinstvene srpske države.
Preporuke:
0
0
5 petak, 12 jun 2009 06:19
D.Kovacevic
Bravo Gajicu,vise nego odlicna analiza kako same knjige tako i teme.
Preporuke:
0
0
6 subota, 13 jun 2009 01:08
Zdravko
Ma džaba nama ljudi Šindler i još sto ovakvih Šindlera. U "Vodiču za rafting" Svjetskog prvenstva u raftingu održanog u Banjaluci od 17 do 24 maja ove godine kaže se da je iz Banjaluke protjerano i u koncentracioni logor na Manjaču sprovođeno i mučeno nesrpsko stanovništvo i tako dalje i tako dalje. Finansirali štampu Grad Banjaluka a uvodno slovo za ovaj pamflet dao gradonačenlik Dragoljub Davidović. Skandal ali nikom ništa, nikom zbog ovoga ni dlaka s glave falila nije. Srpski ministar vjera u emisiji na RTS javno priznaje da Vlada Srbije finansira časopis Glas Islama u kojem sandžačka ulema javno blati sve institucije države Srbije. Država Srbija i entitet Srpska finansiraju filmske antisrpske megalomanske projekte tipa filma Sveti Georgije ubiva aždaju ili Turneja. Pa šta će nam onda Šindler i njegova knjiga? Srpske institucije javno podržavaju laži na račun svoga naroda. Jedino da te institucije nisu institucije Srpskog naroda, za sve narode jesu ali za Srpski nisu. Ja očekujem da zvanični organi ovih institucija proglase Šindlera lažovom i da mu zabrane prevođenje knjige na srpski jezik. Ljudi, da me nije jeza od ovoga što pišem, bilo bi mi smješno! Za to isto vrijeme, hrvatska i bosanska vlada finansiraju projekte koji ne ostavljaju ni zrno sumnje da su oni nevini a da su Srbi krivi za sve. Njihovom narodu sve je jasno a mom narodu ništa jasno nije. I dokle tako?
U nekom narednom sukobu mi smo apsolutno "donji".
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 14 jun 2009 22:51
Vlamil
Neka se i kod nas, makar samo na stručnom nivou, koriste podaci iz ove knjige! Onda se ne bi događalo da se stvari u Srbiji odvijaju tako da ni jedan Holbruk ne bi poželeo drugačije. Evo sad se spremaju i suđenja novinarima koji su, u suštini, pisali ono što sada i Šindler piše!
Slažem se da pristup ovakvim "ispovestima" (imam na umu i nedavni tekst Montgomerija) mora imati dozu opreza.
"Ne treba biti naivan: donosioci ključnih odluka na Zapadu i njihovi sprovodioci sve vreme su znali kakvo je zaista bilo stanje na balkanskom “terenu” i devedesetih godina i nakon njih, ali su svesno podržali kreiranje jedne “iskrivljene medijske slike” koja je koristila ostvarenju njihovih strateških ciljeva." (S.G.)
Dakle: znali su, znaju i znaće - videli smo, vidimo i videćemo - da ih to nimalo ne obavezuje!
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 15 jun 2009 15:18
El Jefe
E pa govori li vam ovaj manjak komentara nesto?
Preporuke:
0
0
9 utorak, 16 jun 2009 15:30
Antifasista
Ne govori nam nista manjak komentara. Za knjigu znam jos otkako je izasala na engleskom, pratim taj deo izdavacke scene u SAD (gde ova knjiga nije usamljen primer, mada je ohrabrujuce sto se sve vise ovakvih glasova cuje tamo). Slazem se i sa Gajicevom poentom.

Ali i ostali komentatori su vec rekli sve.

Zivimo u drzavi u kojoj nam vodeceg "antifasistu" glumi covek koji je devedesetih drzao Hitlerov plakat u kancelariji (Canak, postoji fotografija, nije je ni sam krio nego ponosno pozirao) a 2000 osnovao komisiju kojoj je cilj bio da izjednaci zrtve fasizma (backe Srbe i Jevreje) sa njihovim egzekutorima (sramna Komisija AP Vojvodine za utvrdjivanje "cinjenica"). U drzavi ciji ZAMENIK MINISTRA odobrava revizionisticku hrvatsku postavku Jasenovca . U drzavi ciji se se PRVI gerilac protiv Hitlera u Evropi proglasava za kolaboracionistu. U drzavi koja ne salje svoje predstavnike u Moskvu na Dan pobede, niti u Ausvic na komemoraciju (a zrtva smo istog Holokausta). U drzavi koja je UKINULA ulice sa imenima Rusa koji su polozili glave za nasu slobodu 1944 i gurnula nas na listu gradova poput Zagreba i Rige. U drzavi koja osudi direktora RTS-a zbog bombardovanja koje je izvrsio NATO,ciji nam tadasnji zapovednik kroji sastave vlade. Pa se onda cude sto neki slave Nedica i Ljotica, koji su se ponasali poput danasnje vlasti. U drzavi cije veteranka "liberalne" scene iznosi odurne apologije Tudjmanovog neonacizma (stav Vesne Pesic o "odbrambenoj" priorodi hrvatskog neonacizma 1991) i broji krvna zrnca Emiru Kusturici. U drzavi ciji direktor ISTORIJSKOG arhiva Beograda (B. Prpa) proglasava ustaski logor Sajmiste za "srpski" a nemackog okupatora oslobadja podgovornosti.

Jel' treba jos, ili je dovoljno?

A evo, i komentator iz RS javlja da ni tamo nije nista drugacije.

Takvima kakvi smo, samo nam smetaju ljudi poput autora ove knjige (koja je u Americi referentno stivo, a u Srbiji bi je sigurno zabranilo neki jezivi NVO)
Preporuke:
0
0
10 sreda, 17 jun 2009 01:48
Peter RV
Dodao bih jos jedan detalj @Zdravkovome komentaru. Prije nekoliko mjeseci pojavi se iz Guantanama, jedan eks-mudjahadin u Sarajevu. Covjek se pokajao za zlocine koje je njegova formacija pocinila nad Srbima u Bosni, i ponudio se da o tome javno svjedoci pred sudskim vlastima Srbije. Mislite li da su nase vodje potrcale da mu izidju u susret? Nastao je tajac ispocetka, pa jeonda neko rekao da ce to bit "moguce". Osjetila se jedna ocigledna nelagodnost medju nasim vlasnicima, zacutali su ponovo- ovoga puta konacno.
Koga u nasoj vladi interesuje da se nas 'status quo' ratnih zlikovaca izmijeni? Sad bas kad se ona ,sa krajnjim patriotskim odusevljenjem bori za "beli Sengen" i eventualni prijem u kategoriju
'buducih evropljana'?. Taman posla, da se pronadje sad, da su i Srbi bili necije zrtve- da naljutimo one koji su proglasili "evropski dan Srebrenice". Sto bi na to rekao Bajden,americki ambasador? Nikad vise ne bi pozvao nijednoga od nasih ministara ni na 'cocktail-party'u ambasadi.
Kad god mislimo da smo dotaknuli dno, nasi vladari nam dokazu da se moze i nize.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 17 jun 2009 16:58
Peter RV
Procitao sam Sindlerov "Nesveti (slazem se da je ovaj bukvalni prevod uzasan) teror" ali mi nije ostavio isti utisak kao i Gajicu. Sindler je patriot ali jedan americki patriot koji pokusava "post factum" da ispravi americku politiku na Balkanu - da bude korisnija za njegovu zemlju, u buducnosti. Ovo ,apsolutno ne znaci nista dobro za Srbe. Nasuprot, Mislim da je Sindler jedan lukavi americki obavjestavac koji nam nudi stare 'zahrdjale' istine da bi Srbima 'prodao' nove prevare.
Na prvi pogled on izgleda jedan posten analista ali koji nikako nece da se upusta, ni da nagadja, ko je doveo ove Mudjahedine u Bosnu i zasto. Sandy Berger, Klintonov tajnik,je izgoreo mnogo papira u vezi toga,prije nego sto je napustio White House.(U svakom slucaju, hvalavam mr.Sindleru na novostima koje su stare decenijama,ali ovaj vas dokumenat je prevazisao njegov datum vrednosti barem za deset godina!). Amerikanci vole da budu posteni onoga momenta kad ih to nista ne kosta. (Ko se ne sjeca Klintonovih suza nad sudbinom Indijanaca i Crnaca).
Sindler Srbima ocigledno sugerira da treba da nastave borbu protiv Muslimana ali- pod Natom u Afganistanu, Pakistanu ili Iraku (na Kosovu apsolutno- ne?) Oprosteno nam je sto su nas bombardovali, pod uslovom da se ukljucimo u hriscanske krstaske ratove za njihov racun.
Srbi trebaju da daju jedan nedvosmisleni odgovor ovakvim nasim "prijateljima":
Borili smo se pet stotina godina protiv muslimanske najezde na Evropu, i, zavrsili smo bili bombardovani od hriscanske Evrope i Amerike bas zbog toga. Gospodo Evropljani i Amerikanci, odsad je ovaj rat iskljucivo vas, Srbi su ga imali isuvise. Ako vam se ratuje protiv Muslimana uzmite dukacke bajonete i idite na juris po Afganistanu i Pakistanu. Ostavite nas Srbe na miru.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner